خبر
رنیک و کیسون در این که …
تحلیل خبر
سهم انقدر قرارداد گرفته سقف قراردادش پر شده یکی یکی در حال کنسل کردن است سود تلفیقی 6 ماهه 1000 ریال است و نشان میدهد رسیدن به سود های 2100 2000 ریالی دور نیست و میتواند در قیمت های 16000 ریال سهم را تارگت نهایی کرد و فروخت رنیک سهم خاص و ویژه ای برای بازار است و بازدهی خوبی را داشته است . در کیسون 6 ماهه تلفیقی کمی فرق میرد با سال قبل تفاوت داشت و 118 ریال محقق کرده است البته سهم هم رشد داشته ولی در کل نشان میدهد کیسون نسبت به قبل متحول شده و بهتر لست شاید یک اصلاح موقت داشته باشد جای خوبی برای سهم برای خرید میتوان پیدا کرد
14 آذر 1403


