خبر
بین پتروشیمی ها از …
تحلیل خبر
در بین پتروشیمی ها گزینه های خوب بد نیست یک نکته در مورد نگرانی نرخ گاز و خوراک به نظر نرخ بدی اعلام نمی شود ولی گویا سقف قبلی 7000 بالاتر رفته ولی جای نگرانی زیادی نیست در مورد این گروه تقسیم سود خوب شپدیس و بازگشایی احتمالی میتواند سهم را مورد توجه قرار دهد ولی در کل شیراز را گزینه قوی ترو بهتری میدانیم و سپس زاگرس … در شیراز چشم انداز 550 تا 6000 ریال سود است . شیراز پاییز خوبی داشت و آبان 27744 میلیارد ریال بوده و نرخ ۱۵۳,۶۰۷,۹۰۵ ریال است . مهر متفاوت را داشت 27957 میلیارد ریال فروش داشت به نظر اتفاق مهمی در فروش داشته با نرخ ۱۴۴,۷۲۴,۳۹۵ ریال صادر کرده است
.6ماهه 118010. و 8 ماهه به 175124 میلیارد ریال رسید
زاگرس شیراز ترکیب خوبی می شود اگر میخواهید کم ریسک ترش کنید نوری را هم به این ترکیب اضافه کنید
با دید کمی پر ریسک ترو رفتن به افزایش سرمایه شبصیر را هم توصیه میکنیم 260 امسال 320 سال بعد سود دارد و سهم خوبی است گزارش خوبی زد پاییز خوبی داشته است . آبان 4854 و مهر با عدد 4316 میلیارد ریالی مواجه بود .
شهریور 3554 و مرداد خوبی زد و به عدد 4368 میلیارد ریال رسید
8 ماهه 29532 میلیاردریال بود و بیشتر از مدت مشابه قبل است. 3ماهه 9122 میلیاردریال بود
اهل صبر ایوب وار طور و نگهداری هم هستید خرید پارس و مارون و جم را داریم و به نظر نگهداری این 3 گزینه در بازه زمانی 2 الی 3 سال آتی بازدهی بی دردسر و خبوی را خواهد اشت
10 آذر 1403


