خبر
فملی و فباهنر را …
تحلیل خبر
و بازهم دو گزارش خوب توسط دو شرکت جالب یکی فباهنر و دیگری فملی … در فملی پاییز واقعا خوب بوده و همین دست فرمان گزارش خوبی هم می زند فملی مهر و ابان متفاوتی داشت
ابان 163205 میلیارد ریال فروش داشته و نرخ کاتد داخلی ۵,۳۴۰,۵۸۵,۶۶۸ ریال است .
مهر به عدد 181203 میلیارد ریالی رسیده است کاتد داخلی ۵,۱۵۱,۸۶۴,۳۹۶ و نرخ صادراتی ۴,۲۴۱,۵۳۴,۸۲۶ ریال است
در شهریور 99241 میلیارد ریال بوده است و نرخ ۵,۰۶۰,۴۰۶,۷۷۷ ریال
8 ماهه 1.019.604 میلیارد ریال بوده است
6 ماهه به 675195 میلیارد ریال رسیده
3 ماهه به 344003 میلیارد ریال رسیده
در فباهنر سهم صف فروش است ولی قابلیت های خوبی را برای توجه بیشتر بازار دارد و البته نیاز به کمی استراحت دارد فباهنر پاییز خوبی داشته و 6ماهه خوبی و مهر آبان جذابی هم داشت و ابان 23079 و مهر 20728 میلیارد ریال بود
تابستان در تیر 14798 میلیارد ریال و مرداد 17482 میلیارد ریال و شهریور هم 17282 میلیارد ریال شده است
6ماهه به 89267 میلیارد ریال رسیده و 8 ماهه 133076 میلیارد ریال است که مدت مشابه قبل 66301 میلیارد ریال است. 3 ماهه به 39073 میلیارد ریال بوده است
بین این دو حقیقت امر زیر 6000 ریال فباهنر را جالب می بینم و در این قیمت ها خیلی سراغ سهم نمی رویم ولی با دید میان مدت فملی واقعا ارزنده است و پاییز طلایی را داشته است نمیدانیم با این که فباهنر شارپ تر و خاص تر است و 1100 ریال چشم انداز سود دارد فملی را بهتر می بینیم …
7 آذر 1403


