خبر
از خودرویی ها با این …
تحلیل خبر
چه گروهی شده خودرو پر از خبرهای مختلف ایران خودرو دیروز افزایش سرمایه را بالاخره تایید کرد نکته مهم این است که از سرفصل سرمایه گذاری ها هم بوده و این یعنی خگستر وپارس هم رشد میکنند و دیروز دلیل قفلی این دو همین است و این دو با دیدنوسان توصیه می شود و خود خودرو نیز به نظر متعادل شد خرید سهم بد نیست براورد ها از حدود 790 تا 900 درصد از افزایش سرمایه حکایت دارد و تا قبل از سال انجام و ثبت می شود .
در خساپا بازی بعدی روی سهم است و گزارش شرکت می اید ولی خبر اصلی تجدید است و به زودی عین انچه خودرو ذاشت سایپا رونمایی میکند . فعلا بازی روی خودرو ولی خساپا نیز بد نیست
در سایرین باید سراغ گزارش و اخبار رفت هر چند خپارس و خزامیا نیز به تجدید فکر میکنند . در این گروه خزامیا گزارشی بد نبود خزامیا پاییز خوبی داشته است و آبان 29127 و 4400 دستگاه فروش داشته است
مهر خوبی ثبت کرد و به عدد فروش 26715 میلیارد ریالی رسیده است و 4400 دستگاه فروش داشت .
در شهریور بهتر از مرداد بود و 14265 میلیارد ریال فروش داشت 3300 دستگاه تولید و 1700 دستگاه فروش داشت
6 ماهه به عدد 120394 میلیارد ریال و 8ماهه 176825 میلیارد ریال رسیده است .مدت مشابه قبل 123435 میلیارد ریال است. همچنان فکر میکنیم 700 تا 800 ریال سود را دارد و قیمت حوالی 4000 ریال قرار میگیرد
خپارس هم واقعا شرایط خوبی دارد خپارس پاییز خوبی زد و ابان 21220 و در مهر هم با فروش 34676 میلیارد ریالی خوب پیش رفت
مرداد 22286 میلیارد ریال بود و شهریور هم 24822 میلیارد ریال شد
6 ماهه 139007 میلیارد ریال و 8 ماهه 194948 میلیارد ریال فروش داشت . ۳ ماهه به ۵۰۳۴۰ میلیارد ریال بود . مدت مشابه قبل 150105 میلیارد ریال بوده و رشد داشته است قرار بر انتخاب باشد بین خپارس و زامیاد خپارس را ریسکی ترو شارپ تر می بینیم و جذاب تر است
در خبهمن طبق برخی شنیده ها به زودی 270 ریال اثر تعدیل مثبت از فروش تایرا در خبهمن شفاف سازی می شود و سهم امسال بالای 650 ریال سود را دارد و البته این سود تقسیم نمی شود ولی خبرخوبی برای خبهمن است .
در سایر سهم ها به خصوص قطعه سازی ها بعداز خموتور شنیده می شود ختراک هم گزارش عالی می زند . ختور خکار هم هردو جذاب هستند خچرخش را هم در نظر داشته باشید میتواند گزینه بدی نباشد ولی فعلا دامنه قطعه سازی ها همان گزینه های قبلی است .
6 آذر 1403


