خبر
بازهم رنیک را
تحلیل خبر
رنیک آبان خوب بود و 4440 میلیارد ریال فروش زد . مهر ماه با فروش 3561 میلیارد ریالی مواجه بود
در تیر و مرداد هم خوب پیش رفت ولی شهریور با کمی افت ۳۳۰۰ میلیارد ریال درآمد ثبت کرد
تیر به 4520 میلیارد ریال رسیده مرداد 5490 میلیارد ریال بود
8 ماهه 35660 میلیارد ریال درامد داشته است و کل سال قبل 36908 میلیارد ریال بود . 13400 میلیارد ریال در 3ماهه درامد داشت به نظر در 9 ماهه مثل 6 ماهه هم گزارش بزند سهم با یک رشد سود مواجه می شود و میتواند مورد توجه باشد از دید ما در این قیمت ها نیز با دید میان مدت جذاب است و خریدش توصیه می شود این گروه حفاری فاراک کیسون فاذر رنیک همه بازدهی های خوبی را ثبت کردند . میکنند
4 آذر 1403


