خبر
در غذایی های خاص …
تحلیل خبر
صف زدن جوین هم خوب است و با دید نوسان صف بزنید میتواند مورد توجه باشد عهم میاندوره ای خوبی زد هم اخبار خوبی در مجمع داشت و به نظر گزینه جالب و جذابی است . لبنیانی های پگاه گزارش دادند غشصفا امسال 800 سال بعد 1100 ریال دارد . غپاذر بد نبود و در کل همه آنها خوب بودند ولی اگر بخواهیم بگوییم یک گزینه را انتخاب کنید و صف بزنید قطعا غشاذر است غشاذر در 3ماهه به سود 185 ریالی رسیده است و ۶ماهه این عدد با رشد خوب ۴۷۶ ریال شده است و 9ماهه این عدد 799 ریال بوده است .
در ۳ماهه 415 میلیارد ریال سود عملیاتی و 316 میلیارد ریال سود خالص دارد
در ۶ماهه سود عملیاتی ۱۱۱۳ میلیارد ریال و ۸۱۶ سود خالص ميليارد ريال است
در 9ماهه شرکت 1746 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1368 میلیارد ریال سود خالص دارد سهم 1100 ریال را دارد و سال بعد 1500 ریال است و به نظر قابلیت یک رشد قوی در سهم خواهد بود جوین و غشاذر و غشهد 3 گزینه کمی پر ریسک ترو خاص این گروه هستند
3 آذر 1403


