خبر
چرا گروه پالایش بعد از …
تحلیل خبر
سوال بسیاری این است که چرا گروه پالایش مورد توجه بوده است ؟! به نمودار شپنا نگاه کنید در یک مدت کوتاه شارپ گونه 50 تا60% ریخته است و حالا به این وضعیت دچار شده با این شرایط است که سهم مورد اقبال است و البته امدن ترامپ هم روی این گروه بی تاثیر نیست که رشد نرخ ارز را رقم می زند . به نظر پالایشی ها اگر در مسیر درست گزارش دهی باشند بهتر می شوند در این گروه شتران هم بد نیست در گزارش توجیهی افزایش سرمایه گفته امسال 400 ریال سال بعد 900 ریال سود اعلام خواهد کرد . به نظر با این شرایط بد نیست زیرنظر باشد شتران و شپنا هردو گزینه های خوب و جالبی در این گروه هستند
19 آبان 1403


