خبر
در های وب بازهم
تحلیل خبر
بازهم تاکید میکنم با دید نوسان … با دید نوسان های وب دراین قیمت ها برای خرید نوسانی بد نیست و البته با دید بنیادی توصیه نمی شود و خرید آسیاتک را قویترو بهتر می بینیم .
16 آبان 1403

خبر
در های وب بازهم
تحلیل خبر
بازهم تاکید میکنم با دید نوسان … با دید نوسان های وب دراین قیمت ها برای خرید نوسانی بد نیست و البته با دید بنیادی توصیه نمی شود و خرید آسیاتک را قویترو بهتر می بینیم .
16 آبان 1403