خبر
ازگروه خودرو با …
تحلیل خبر
دیشب خودرو ماهانه داد و یک رکورد در فروش را ثبت کرده اتفاق خوبی را رقم زده است یک فروش خوب در مهر ثبت کرد و 280996 میلیارد ریال فروش داشت و 46 هزار دستگاه فروخت
تیر 267936 میلیارد ریال و مرداد 234549 میلیارد ریال بوده شهریور هم در همین حوالی شده و 239757 میلیارد ریال شد مهر عدد خوبی ثبت کرده واقعا
سهم 6 ماهه1.387.33 میلیارد ریال و 7 ماهه 1674998 میلیارد ریال در فروش ثبت کرده است که 20% از مدت مشابه سال قبل بیشتر است 3 ماهه 622651 میلیارد ریال در فروش رسیده بود به نظر جذابیت های ویژه ای را دارد و میتواند پی به اس سهم مورد توجه باشد در مورد خساپا نیز شنیده می شود گزارش فروش خوبی می زند ولی فعلا از سود اوری نمی شود چیزی گفت …
در این گروه همچنان خزامیا گزینه خوب و پشت سر او فکر میکنیم خپارس بد نباشد خاور هم چنگی به دل نمی زد .
در قطعه سازی ها همه گزینه هایی که قبل تر معرفی کرده بودیم ماهانه های خوبی دارند در ختراک مهر را خوب اغاز کرد و 4749 میلیارد ریال فروش داشت
در تیر باکمی افت 3441 میلیارد ریال شده بود و مرداد جبران کرد 4270 میلیارد ریال فروش زد و شهریور دوبار با کمی افت 3729 میلیارد ریال بود
6ماهه 23454 میلیارد ریال و 7ماهه 28133 میلیارد ریال بود. 3ماهه 11992 میلیارد ریال بود
خکار هم خوب بود و ختور هم نرمال پیش رفت ختور در تیر و مرداد کمی افت داشت ولی شهریور با فروش 2713 میلیارد ریالی جبران کرد و تابسان خوبی ثبت کرده است . در مهر هم با عدد فروش 2491 میلیارد ریالی مواجه بود و خوب پیش رفت
تیر 1988 و مرداد 1835میلیارد ریال بود
6 ماهه 12325 میلیارد ریال و 7 ماهه 14816 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه قبل 11756 میلیارد ریال بوده . 3 ماهه 5787 میلیارد ریال فروش داشت
هردو سهم ختراک و ختور اگر عرضه شدند برای خرید جذاب هستند
7 آبان 1403


