خبر
در بین پتروشیمی ها …
تحلیل خبر
به نظر هم گزارش ماهانه و هم خبرهای اخیر بودجه و هم نرخ نیما باعث توجه بازار به این گروه می شود البته چالش بزرگ گروه اغاز فصل سرما و مصرف گاز و قطعی گاز است که دیروز دامن شپدیس را گرفته است اما در مجموع بخواهیم گزینه بگوییم در این گروه شخارک یکی از گزینه هاست بعد سراغ شفن میرویم و میتواند جالب باشد و گزارش خوبی زده است و در نهایت نوری را هم مد نظر داشته باشید واقعا نوری با دید رفتن به افزایش سرمایه 550 درصدی یکی از گزینه های خوب بازار است . در سوی دیگر شبصیر هم گزینه خوب و منطقی و مناسبی است و اگر دل به گروه اوره دارید شیراز را توصیه میکنیم .
خود بوعلی هم بد نیست ولی سود غیرعملیاتی داشت در بوعلی 6ماهه 5761 و 3 ماهه 2555 ریال سود محقق کرد و
در 3ماهه سهم 36381 میلیارد ریال سود عملیاتی و 36664 میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماه سود عملیاتی 89688 و سود خالص 82666 میلیارد ریال است . گزارش نرمال و خوبی است که نقش سایر درامد ها دران برجسته است سهم اگر بتواند 1100 1200 تومان را داشته باشد دست به کار بزرگی زده و قیمت به سمت 7هزار می رود
6 آبان 1403


