خبر
خودرویی ها بازهم با
تحلیل خبر
دراین گروه خودرو خساپا را برای نوسان میخرند و به نظر با این افتی که داشتند مورد توجه هستند از سوی دیگر مهم ترین گزارش ها در این گروه برای این دوست که شنیده می شود ماهانه سایپا جذاب است در سوی دیگر در این گروه خزامیا واقعا هم در میاندوره ای هم در ماهانه خوب بود 650 ریال سود برای زامیاد دور نیست و به نظر یکی از خاص ترین های فعلی گروه است با این گزارش ها تبدیل خاور به خزامیا بد نیست
خپارس واقعا فروش خوبی میزند ولی کسی توجه نکرد که 6 ماهه سهم جذاب نبود خپارس در مهر هم با فروش 34676 میلیارد ریالی خوب پیش رفت
تیر را توفانی آغاز کرد و در حالی که 3 ماهه 50340 میلیارد ریال بود در تیر به عدد 41557 میلیارد ریال رسید و مرداد 22286 میلیارد ریال بود و شهریور هم 24822 میلیارد ریال شد
6 ماهه 139007 میلیارد ریال و 7ماهه 173728 میلیارد ریال فروش داشت . ۳ ماهه به ۵۰۳۴۰ میلیارد ریال بود . مدت مشابه قبل 133239 میلیارد ریال بوده و رشد داشته است
در این گروه هر چه برویم قطعه سازی ها خاص تر هستند ختراک خموتور در یک لیگ دیگر هستند در سوی دیگر ختور خکار هم جذاب هستند در خکار روی خط مستقیم است مهر هم نرمال بود و 651 میلیارد ریال فروخت
در شهریور 416 ، مرداد 447 و تیر 669 میلیارد ریال رسید
6 ماهه به 3119 میلیاردریال رسیده است و 7ماهه 3794 میلیارد ریال بود مدت مشابه قبل 3733 میلیارد ریال بود. 3ماهه 1580 میلیارد ریال بود با دید کمی صبر جذاب هستند .
6 آبان 1403


