خبر
اکثر سیمانی ها ازاین
تحلیل خبر
در این گروه گزینه های خوب با گزارش های خوب کم نیست گزینه های خوب از دید ما سباقر ساروم سابیک سخاش سغرب سرود هستند و برخی ازاین دست سهم ها گزارش هم زدند مثلا ساروم هم میاندوره ای هم ماهانه خوبی داشت مهر خوبی زد و گزارش میاندوره ای خوبی هم زد و 2805 میلیارد ریال فروش داشت
تابستان در تیز 2202 میلیارد ریال و مرداد 2050 میلیارد ریال و شهریور 3005 میلیارد ریال فروخت
6 ماهه 13637 میلیاردریال و 7 ماهه 16442 میلیارد ریال بود و خوب ظاهر شد . نسبت به مدت مشابه قبل هم رشد خوبی داشت. 3 ماهه 6379 میلیاردریال بود.
سابیک همینطور مرداد و شهریور خوبی داشت در مهر هم خوب عمل کرد و 3822 میلیارد ریال بوده است .
تیر 2710 میلیارد ریال و مرداد 3854 میلیارد ریال و شهریور 3844 میلیارد ریال بود
6 ماهه 18479 میلیارد ریال و 7 ماهه 22301 فروش داشت که مدت مشابه قبل 17661 میلیارد ریال بود. 3 ماهه 8069 میلیارد ریال فروش داشت
در سایر گزینه ها ستران هم انصافا فروش خوبی زده است و با این قیمت و افتی که داشته جذاب است تابستان خوبی داشت اما مهر پرمهر تری را زد و 4635 میلیارد ریال فروش داشت
تیر به 2707 میلیارد ریال و مرداد 3488 میلیارد ریال رسیده بود شهریور به 3367 میلیارد ریال رسیده
6 ماهه 17762 میلیارد ریال و 7 ماهه 22397 میلیارد ریال بوده است و مشابه قبل 19114 میلیارد ریال بود . 3 ماهه 8198 میلیارد ریال بوده است
سرود هم واقعا در کنار سهم هایی مثل سبجنو و سغرب خوب بود
در اخر سصوفی و ساوه را هم در نظر داشته باشید واقع جذاب عمل میکنند
6 آبان 1403


