خبر
از گروه غذایی به این …
تحلیل خبر
این گروه هم بسیار خوب و پر گزینه است گروه مینو و خودکفا واقعا خوب بودد از غپینو بگیر تا غمینو در غپینو با چشم انداز 800 ریال سود یکی از خاص ترین هاست در این سهم مهر خاصی زد و با عدد ۴۳۰۲ میلیارد ریالی مواجه بود .
در شهریور 3230 میلیارد ریال فروش داشت
ماهانه تیر هم با فروش 3576 میلیارد ریالی مواجه بود و مرداد با کمی افت 2202 میلیارد ریال شد
۷ ماهه ۲۲۳۳۷ میلیارد ریال و ۶ماهه ۱۸۰۳۴ میلیارد ریال فروش داشت. 9025 میلیارد ریال فروش 3 ماهه داشت.
اهل نوسان هستید غشهد هم جذاب بود گزارش سود و زیانی خوبی داشت و حالا در گزارش فروش مهر به عدد ۶۶۷ میلیارد ریالی رسیده است و ۷ماهه ۲۳۴۵ میلیارد ریال فروش داشت .
غسالم هم میاندوره ای خوب بود ببینیم در ماهانه چه میکند اگر ماهانه خوبی بدهد دوباره صف خرید را شکل خواهد داد
اهل سهم پر ریسک نوسانی هستید غدانه در نظر داشته باشید 2 ماهی است بهتر می فروشد
در مرداد 481 میلیارد ریال و شهریور 1396 میلیاردیال فروش داشته است . مهر به 1763 میلیارد ریال رسیده و به عدد 10 ماهه 11110 میلیارد ریال رسیده و از مدت مشابه قبل کمتر است
در گروه لبنیات به نظر غشصفا و غشاذر خوب عمل میکنند و هردو زیرنظر باشند
در گروه قندی هم قصفا و قچار و قشهد جذاب هستند و هر 3 قابلیت های رشد نوسانی را خواهند داشت
6 آبان 1403


