خبر
بین خودرویی ها از …
تحلیل خبر
هر چه بالا و پایین میکنیم می بینیم که در این گروه گزارش قابل اتکایی دیده نمیشود شاید خدیزل خکاوه بد نبوده باشند ولی رشد کردمد و چنگی به دل نمی زنند تنها سهمی که از دید ما جالب بود خزامیا رسید در اقع او گزارش خوبی نزد ولی از انتظارات بهتر بود خوب بود و از انتظارات بهتر بود
در 6ماهه 431 ریال و 3 ماهه 264 ریال سود داشت
سهم 3ماهه 264 ریال سود محقق کرده است که 11483 میلیارد ریال سود عملیاتی و 9666 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 16601 و سود خالص 15778 میلیارد ریال بود و شناسایی 594 میلیارد تومان سوا غیرعملیاتی موثر بوده است زامیاد در سطوح فعلی 3 سال است کمتر نشده و 4 بار است زیر این سطوح که رسیده برگشت زده است … به نظر گزینه خوبی است
در قطعه سازی ها هم در این شرایط فقط ختور را جالب دیدیم ختور هم گزارش 3ماهه خوبی زده است و 174 ریال سود محقق کرد و رشد خوبی نسبت به مدت مشابه دارد سهم 1047 میلیارد ریال سود عملیاتی و 892 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه 341 ریال سود هر سهم بوده و 2002 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1748 میلیاردریال سود خالص دارد . به نظر 800 ریال سود را در تلفیقی و اصلی دارد به طرز عجیبی قیمت زیر 3000 ریال است واقعا خرید این سهم نیز در منفی این روزها حتی با گزارش 6 ماهه و سودی در ادامه محقق نکند خوب است
2 آبان 1403


