خبر
در خبرها این که شستا و …
تحلیل خبر
شستا بعد از 3 رز غیبت در بازار باز شد مجمع خوبی داشت ولی بازار انتظار داشت با افت 8 تا 9% همراه شود که نشد و بعد فشار فروش ایجاد شد به نظر اموز زیر 900 ریال سهم را میخرند ولی بازهم فشار فروش دارد حقوقی اگر میخواهد سهم بخرد به نظر چه بهتر از شستای زیر 90 ! نکته جالب در بودجه این است که صراحتا عنوان شده واگذاری ستاره خلیج فارس در دستور کار واگذاری قرار گرفته است و میتواند خبرخوبی برای شستا و تاپیکو شود دراین گروه وصندوق هم س.د های عجیبی می سازد ولی قیمت این است … به نظر کار سختی داریم برای این که بازار به این سمت و س گرایش داشته باشد .
در کوپکترها ومهان وسپه وسکاب همچنان گزینه های خوبی هستند
2 آبان 1403


