خبر
بین غذایی ها از …
تحلیل خبر
دراین گروه غپینو غدیس خوب بودند و جالب غمهرا جذاب بود غسالم هم با این شرایطو این گزارش ها خوب عمل کرده است غسالم 6 ماهه خوبی زد و 435 ریال سود داشت . در 3ماهه به سود 208 ریالی رسیده است و رشد 165% سود نسبت به مدت مشابه را دارد
3 ماهه 1190 میلیارد ریال سود عملیاتی و 932 میلیاردریال سود خالص دارد در 6ماهه سود عملیاتی 2164 و سود خالص 1948 میلیارد ریال بود به نظر با 900 ریال سود قیمت های کمی اصلاح شده شرایط خوبی برای سهم رقم می زنند
انصافا غبهنوش هم خوب عمل کرد و یک سوم 6 ماهه اول هم باشد عالی پیش رفته
در اخر سراغ غاذر میرویم که او هم چیشرفت خوبی داشت در 3ماهه شبیه مشابه قبل بود و حوالی 65 میلیارد ریال سود عملیاتی و خالص دارد و 179 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است
در 6ماهه به ازای هر سهم 613 ریال سود محقق کرده و 249 میلیارد ریال سود عملیاتی و 214 میلیارد ریال سود خالص دارد 1400 1300 ریال سود دارد و به نظر نوسانی بد نیست ولی بنیادی حرفی برای گفتن نمیتواند در کنار سایرین داشته باشد
2 آبان 1403


