خبر
در گروه خودرو بازهم …
تحلیل خبر
دراین گروه سرعت زیان دهی در خودرو شاید نسبت به سال قبل کم شده باشد ولی نسبت به 3 ماهه کم نشد . در کل گزارش خوبی را نداشتیم در سایپا هنوز گزارش نزده است ولی شنیده می شود و گفته شده خبرهای بهتری در راه دارد . در این گروه خدیزل هم خاص نبود و جالب رفتار نکرد سهم افت 80% سود نسبت به 6ماهه قبل را نشان میدهد
3ماهه 43 ریال و 6ماهه 96 ریال سود محقق کرده است
2455 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1514 میلیارد ریال سود خالص در 3ماهه داشت در 6ماهه سود عملیاتی 6949 و سود خالص 3361 میلیارد ریال بود
خاور و خزامیا هم چنگی به دل نمی زدند و باز خزامیا کمی بهتر بود ولی واقعا شاید فقط کمی خکاوه به واسطه این شناسایی سود جالب تر باشد ان هم توصیه نمی شود خیلی زیرنظر بگیریم سهم …
و اما در شهر قطعه سازی ها قبل تر به خوبی به یاد دارید ختراک و خموتور را میگفتیم و این 2 نیز صف شدند و گزینه سوم همیشه ختور بود … به نظر ختور هم باید رشد کند و این گزارش یعنی قابلیت های تارگت سهم بالای 4000 ریالی را دارد سهم گزارش 3ماهه خوبی زده است و 174 ریال سود محقق کرد و رشد خوبی نسبت به مدت مشابه دارد سهم 1047 میلیارد ریال سود عملیاتی و 892 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه 341 ریال سود هر سهم بوده و 2002 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1748 میلیاردریال سود خالص دارد .
1 آبان 1403


