خبر
در گز ارش پالایشی ها اگر …
تحلیل خبر
در گزارش پالایشی ها اوضاع انقدر که فکر میکردیم افتضاح نبود و شبریز هم بد بنود البته وضعیت عملیاتی او در 6 ماهه اول بهتر بوده ولی در کل با کمک سود پتروشیمی تبریز بد عمل نکرد تا ترس بازار کمی بریزد و بی خودی این فروش های عجیب را نزند ولی در کل بازار هنوز منتشر شپنا و شبندر است در این گروه اولین گزارش پالایشی ها رسید و شبریز در 6 ماهه به سود 1005 ریالی رسیده است که 530 میلیارد تومان سایر درامد ها دارد سهم 3ماهه 506 ریال سود محقق کرده بود به نظر با دید کمی صبر حالا سراغ شپنا در منفی ها رفتن بد نیست خود پارسان هم جذاب است و شستا هم خبرهای خوبی را دارد . به نظر اتفاقات خوبی در گروه پالایش رخ دهد برای کل بازار خبرخوبی است . پالایشی ها امروز ان فشار قبل را ندارند
30 مهر 1403


