خبر
بین خودرویی ها فقط …
تحلیل خبر
گزارش خودرویی ها میرسد و فعلا فقط خپارس رسیده و از آن چیزی که فکر میکردیم بدتر بوده است مگر خبرهای بورس کالا و تجدید این گروه را نجات دهد گزارشی واقعا بد عمل کردند در خپارس در 6ماهه 247 ریال زیان داشت . 6 ماهه زیان ناخالص داشت و 21625 میلیارد ریال زیان عملیاتی و در نهایت 7419 میلیارد ریال هزینه مالی و 28003 میلیارد ریال زیان ناخالص دارد
گزارش 3ماهه داده و 69 ریال زیان محقق کرده بود در 3ماهه سود عملیاتی هنوز منفی است و زیان 6653 میلیارد ریالی را دارد .هزینه مالی هم کمی کنترل شده و در نهایت 7832 میلیارد ریال زیان داشت
6 ماهه خوبی نداشت به نظر فروش این سهم بیشتر می شود . و فشار فروش دارد . فعلا منتظر می مانیم ولی شاید خبهمن بهتر باشد و خدیزل هم گزارش خوبی بدهد در کل گروه فولاد و خودرو فعلا از دور خارج هستند
30 مهر 1403


