خبر
بنیرو را با این …
تحلیل خبر
در بنیرو انتظار کمی بیشتر بود ولی بازهم بد نبود و گزارش خوبی زد و کمی هزینه ها از مالیات گرفته تا عمومی اداری را بیشتر زده و معمولات در 3 ماهه اخر برمیگرداند و سال های قبل این بوده . بنیرو 6ماهه خوبی زد . سهم 6ماهه 200 ریال سود محقق کرده است .
در 3ماهه سهم 1540 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1053 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 3999 و سود خالص 2793 میلیارد ریال بوده رشد چشم گیری را داشته است . سهم 500 ریال سود دارد و قاعدتا قیمت بالای 3000 ریال باید باشد فعلا بازار خیلی توجهی نمیکند ولی به نظر گزینه خوبی با دید نگهداری در گروه برق است
30 مهر 1403


