خبر
در بین بانک ها …
تحلیل خبر
مجوز همه امد و مجوز وبصادر نیامد ولی دیروز یک گزارش خوب از وپارس هم رسید که نشان میدهد مسیر افت زیان را طی میکند و بدون فروش اپتال هم در مسیر بهبود بوده است وپارس هنوز به دلیل قطعی نشدن سود اپال را شناسایی نکرده ولی در هر صورت در 6ماهه کمی وضعیت نسبت به مدت مشابه قبل بهتر بود از زیان 243 ریالی در 3ماهه به کاهش زیان و عدد 161 ریالی در زیان 6 ماهه رسیده است سهم کمی الصاح میدهد و معتقدیم دست به دست می شود حجم میخورد و دوباره حرکت میکند و اتفاقات ونوین برای این سهم رخ میدهد . ونوین و وپست هم امروز و فردا شرایط را بهتر دیده و رشد میکنند و متعادل می شوند . در مجموع دراین گروه وبصادر و برخی دیگر گزینه های خوبی هستند . به نظر فضای خوبی را در این گروه برای متعادل شدن و بهتر شدن داریم
29 مهر 1403


