خبر
در خودرویی ها از …
تحلیل خبر
شنیده می شود موضوع بورس کالا با موافقت وزیر اقتصاد در قالب طرحی کامل راهی وزارت خانه های دیگر می شود و هم محصولات داخلی و هم خارجی روی تابلو می روند و این خبرخوبی است به نظر رویداد مهمی برای گروه خودروست ولی شک نکنید مخالفان ویژه خود را دارد و به سرعت اجرایی نمی شود ولی وارد کردن محصولات خودرو خساپا اتفاق مهمی است . در سوی دیگر در بین شرکت ها خدیزل بد نیست برخی سود های عجیبی را برای این سهم مطرح میکنند ولی به نظر بهتر است کمی با احتیاط حرکت کرد ودر کل خودرویی ها جالب هستند . در قطعه سازی ها حتما روی دو سهم ختور و ختراک دوباره تاکید میکنیم و میگوییم شرایط خاص و خوبی دارند
خفنر که دراین گروه اصلا خوب نبود خفنر نسبت به مدت مشابه قبل 55% افت کرد سهم در 6ماهه 189 ریال و 123 ریال 3 ماهه محقق کرده
در 3ماهه 492 میلیارد ریال سود عملیاتی و 307 ملیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه سود عملیاتی 803 و سود خالص 472 میلیارد ریال بود . به نظر در بین خودرویی ها خدیزل و خپارس و بعد خودرو و در قطعه سازی ها ختراک و ختور خمونور …
28 مهر 1403


