خبر
بین سنگ آهنی ها از
تحلیل خبر
خود واحیا را هم که بارها بارها نوشتیم و بازهم صف بزنید و اگر سرخطی می شود بزنید در سوی دیگر در این گروه می شود سراغ کگهر هم رفت و گزینه بدی نبود سهم اخیرا مطالبات خود را از کگل سهم گرفته و سهامدار کگل شده است به نظر هم کگل هم کگهر بد نیستند و کمی زمان میخواهند روی ومعادن هم می شود کمی بیشتر فکر کرد ولی در کل این گروه فضای خاص تری گرفته است . کنور هم مثبت است 6 ماهه 32574 میلیارد ریال فروش داشت 30% بیشتر از مشابه قبل بیشتر بود و شبیه بهار عمل کرده است. 3 ماهه 18104 میلیارد ریال فروش داشت به نظر فضای بدی ندارد البته رشد خوب و سریع و قوی کرده است.
22مهر 1403


