خبر
از فولادی ها باید
تحلیل خبر
در گروه فولاد اول سراغ فولاد برویم که در 4000 ریال قیمت و شرایط خوبی را دارد و میتواند جالب باشد سهم با این شرایط و 1100 ریال سود و فضای خوب در 6 ماهه به نظر گزینه کم ریسکی است هم نموداری هم بنیادی . در سوی دیگر فسپا هم با دید گزارش 6 ماهه خوب است . با دید کمی صبر ارفع و هرمز را هم در نظر داشته باشید . در کل در گروه فولاد یک رشد موقت را داشته باشیم ولی باید منتظر گزارش ها بود
17 مهر 1403


