خبر
پارسان و مبین دراین
تحلیل خبر
این چند روز پارسان انصافا خوب معامله میشد و به نظر بعد از اعلام سود شپدیس و مجمع پارسان قابلیت های 6400 6500 ریال سود را دارد و تقسیم سود 6000 ریالی در دستور کار است به نظر خود پارسان هم دراین قیمت ها بد نیست ولی مشکل سود پالایشی هاست که کمی کار را خراب کرده ولی در کل اگر اهل ریسک نباشید شستا و پارسان کم ریسک های بازار هستند . در گروه پتروشیمی اگر جو خوابید شفن و شخارک هم میتوانند گزینه های خوبی باشند
در این گروه اگر اهل کم ریسک و گزینه های این چنینی هستید شیراز هم بد نیست و یک گزینه خاص دیگر هم وجود دارد که البته در مورد سود آن تردید است ولی بد نیست و ان هم مبین است که پی به ای 3 دارد و میتواند جالب باشد و بد نیست کمی بیشتر برای برخی پرتفوی ها زیرنظر باشد
16مهر 1403


