خبر
در مورد برق از
تحلیل خبر
دیروز کسی این موضوع را جدی نگرفت ولی در اوج نرخ برق ها اعلام شد و به نظر هیچ ریسک جدیدی روی سر بازار نیست و احتمالا در بودجه سال بعد هم این نرخ ها نرخ پایه قرار میگیرد و رشد عجیبی ندارد . مثلا در فخوز ۱۴,۴۸۲ ریال نرخ 6 ماهه در صورت های مالی خود زده است که در اصل نرخ او 13225 ریال است به هر حال ریسک خاصی این صنایع را تهدید نمیکند و ریسک برق را نداریم حتی برای برخی بهتر هم می شود در سیمانی ها ۴,۳۵۳ ریال برای برخی خورده و لحاظ شده است که 2310 بوده است به نظر خبر نرخ برق برای بازار چالش نیست ولی برای خود نیروگاهی ها که تولید کننده هستند به نظر باید به زودی تغییری را شاهد باشیم دولت برق را از انها به حداقل میخرد و البته گاز را هم ارزان میدهد به نظر این موضوع در سال جدید تغییر خواهد کرد و خبرخوبی برای این گروه است
11مهر 1403


