خبر
قفل یا تعطیلی …
تحلیل خبر
بیچاره ما بورسی ها که در 35 سال گذشته هیچ جنگی در کار نبود و در 7 ماه گذشته حداقل 2 جنگ تمام عیار را دیده است ! این نشان دهنده وسعت فشار به بازار در این چند ماه است … و اما امروز … به نظر امروز تصمیم اولیه مبتنی بر تعطیلی بازار بوده و هست ولی در جلسه 6 صبح مشخص می شود و احتمال این که با دامنه 1% ادامه داشته باشد وجود دارد و تکلیف هم روشن است یک قفل صف فروش تمام عیار را در بازار داریم که از دید ما تعطیلی بازار نمود بهتری دارد . کار دیگری نمیتوان کرد و باید فقط نشست و دید . این را هم عرض کنیم همه چیز به پاسخ اسرائیل بستگی دارد اگر پاسخ دهد تقریبا وارد یک چرخه و لوپ سخت شده ایم و اگر ندهد میتوان اذعان داشت به مانند بعد از وعده صادق 1 بازار رشد خواهد کرد ولی ریسک بازار بالاخواهد رفت .
در کل بعد ازاین حمله چه طرف مقابل پاسخ بدهد چه ندهد کار بازار سخت می شود و ریسک فعلی را به اسانی فراموش نخواهد کرد . در جمع بندی امروز یا بازار تعطیل یا باز با دامنه 1% و قفل در صف فروش است . حقیقت امروز خیلی امروز چیزی نمیتوان در مورد بازار گفت و فقط باید نظاره کرد …
11مهر 1403


