خبر
بترانس در شرایطی …
تحلیل خبر
بازهم در گروه برق بعد از اتمام گزارش ها می شود روی دو گزینه صحبت کرد یکی بترانس که صف شده و اگر صف عرضه شود با دید میان مدت سراغ سهم رفتن خوب است و دیگری بنیرو … بورمان نمی شود تحلیلگران بازار بترانس 180 و کمتر را رها کردند واقعا نمیدانیم چرا در ان مقطع کسی دنبال تحلیل و بررسی نبود … با این حال بنیرو هم به نظر بد نیست . دقت کنید در بترانس 6 ماهه 41469 میلیارد ریال بوده است که 2 برابر مدت مشابه قبل است. 3ماهه 14964 میلیارد ریال بوده است . در بنیرو 11101 میلیارد ریال6ماهه بوده که رشد جالبی داشته است . 3 ماهه 4532 میلیارد ریال فروش داشته است . هردو قابلیت های خوبی برای رشد دارند
9 مهر 1403


