جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
مسیر سهم های سیمانی از …

مسیر سهم های سیمانی از ...

میلاد خاندوزی
سپتامبر 25, 2024
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

خبر
مسیر سهم های سیمانی از …

تحلیل خبر

تا به این لحظه از دید ما  سخاش گزینه خوب و جدی گروه سیمان برای خرید استسخاش گزارش شهریور 1403 خود را منتشر کرد و مطابق با آن، فروش شرکت در تابستان مبلغ 249 میلیارد تومان و مجموع فروش 6 ماهه شرکت در سال 1403 به مبلغ 442 میلیارد تومان رسیده است.این بدان معنی است که فروش شرکت در تابستان 1403 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فصلی 49.2 درصدی داشته است. همچنین فروش شرکت در تابستان 1403 نسبت به فصل گذشته رشد 29.1 درصدی داشته است. زمزمه  500 ریال سود در سخاش و بیش از 250 ریال در پوشش 6 ماهه شنیده می شود که بخشی غیرعملیاتی است   صف زدن  روی سخاش بد نیست

سخز هم  بد نبود ولی خاص هم نبود در بین گزارش های دیگر ساربیل از دید ما خوب عمل کرده است تیر 1422 میلیارد ریال شده
مرداد 1536 میلیارد ریال و شهریور 1919 میلیادر ریال شده است 9 ماهه 10648 میلیارد ریال بوده است. مدت مشابه قبل 7387 میلیارد ریال بود

ساروج هم  گزینه  بدی نیست  تیر کمی افت کرد مرداد وشهریور بهتر بود
مرداد 1432 میلیاردریال شد و شهریور 1708 میلیارد ریال
در خرداد این عدد 1408 و تیر 945 میلیارد ریال بود
9 ماهه 13832 میلیارد ریال بود و مدت مشابه سال قبل 6994 میلیارد ریال ساروج  7000 ریال سود را دارد و خبرخوب برای سهم این است که نیما رشد میکند  به نظر ساروج با افق 45000 ریال احتمالی بد نیست

سقاین هم  شبیه  3 ماهه اول می شود و چنگی به دل نمی زند

سفانو هم  شبیه 3 ماهه اول شده است و بد نیست ولی خاص هم نیست  سبجنو  سهم بدی نبود و گزارشی خوب بود ولی بازاری نیست  با این حال  سبجنو را بد نیست  زیرنظر بیگیرید  6 ماهه 7953 میلیارد ریال فروش داشت 3 ماهه 3415 میلیارد ریال به نظر 1200 ریال در 6 ماهه محقق کند و رسیدن به سود های قوی تر سخت نیست در مجموع خوب بوده

اخرین گزینه سغرب است که او نیز خوب بود در تیر 1008 میلیارد ریال بوده است و مرداد با افت 790 میلیارد ریال بوده و شهریور با رشد خوب 1231 میلیارد ریال بوده و 6 ماهه 5727 میلیارد ریال بوده است 3 ماهه 2696 میلیارد ریال بوده است  به نظر گزینه بدی نیست تجدید خوبی هم دارد  سهم رشد کرده ولی به هر حال هنوز منطقی است  از یدد ما حتی با 8000 ریال سود هم  منطقی است  .
سخاش سبجنو  سغرب ساربیل بیشتر به چشم امدند .

4 مهر  1403

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم