خبر
گزارش سیمانی ها از …
تحلیل خبر
3 سهم سیمانی گزارش های خوبی زدند که 2 تای انها سرامد بود یکی سخزر و دیگری سخاش . کرمان هم بد نبود . در سکرما شهریور 941 ، مرداد 933 ، تیر 850 ، خرداد 1007 میلیارد ریال فروش زد
9 ماهه 8140 میلیارد ریال بوده است که مدت مشابه قبل 7074 میلیارد ریال بود شنیده می شود 9 ماهه 3600 و 12ماهه حوالی 4200 4300 ریال را میتواند محقق کند . به نظر کمی قیمت بالاست ولی بازهم بد نیست . اما دو تای دیگر اولی سخزر است که خوش بینانه امسال 6000 ریال را دارد ولی گزارش خوبی زد شهریور متفاوتی داشت
تیر افت کرده بود مرداد و شهریور جبران کرد و تابستان خوبی داشت به خصوص در شهریور …
سهم در فروردین این عدد در آغاز سال مالی به 665 میلیارد ریال رسیده و اردیبهشت 740 و خرداد با رشد 880 میلیارد ریال شد
در تیر به عدد 560 میلیارد ریالی رسیده و مرداد 850 میلیارد ریال و شهریور 1546 میلیارد ریال بوده است که6 ماهه 5243 میلیارد ریا بود که مشابه سال قبل 4559 میلیاردریال است
دومی را شاید بهترین گزینه تا امروز می بییم و سخاش است سخاش شهریور خوبی زد و 946 میلیارد ریال فروش داشت
مرداد 809 میلیارد ریال فروش زد و افزایش نرخ دراین دو ماه به کمک او امده است . فروش 732 در تیر ، 765 میلیارد ریالی در خرداد و 814 میلیارد ریالی در اردیبهشت زد و فروردین این عدد 347 میلیارد ریال بود و 6 ماهه این عدد 4416 میلیارد ریال بود که بیشتر از مدت مشابه بوده است و تابستان قوی را داشته است به نظر با توجه به سود غیرعملیاتی سخاش گزارش 6 ماهه خوبی را راهی بازار میکند . فعلا منتظر گزارش های بعدی هستیم تا این لحظه سخاش یکی از گزینه های خوب بود
3 مهر 1403


