خبر
بین سرمایه گذاری ها از
تحلیل خبر
بین سرمایه گذاری ها کم کم تکلیف سود شستا مشخص می شود دیروز مجمع مفصل و خوبی را تاپیکو داشت امدن ستاره خلیج فارس به بازار نقطه عطف شستا و اپیکو خواهد بود تقسیم سود 2000 ریالی تاپیکو یعنی سود های حداکثری در شستا محقق می شود و این اتفاق مهم و خوبی است صبا هم به زودی تقسیم سود خواهد داشت و بعد نوبت شستا می شود در کل به نظر شستا منطقی عمل کرده و قیمت های زیر 1100 ریال فرصت خوبی برای خرید است .
در این گروه وخارزم هم در این قیمت ها متعادل شد و به مجمع می رود وخارزم در گزارش 12ماهه حسابرسی نشده به سود 586 ریالی رسیده است و 3500 میلیارد تومان سود خالص دارد شاید تقسیم سود بالایی نزند ولی به نظر قیمت های فعلی قیمت های میان مدتی بدی نیست و با دید یک سهم خاص و خوب بد نیست در نظر داشته باشید
19 شهریور 1403


