خبر
فسپا در بین
تحلیل خبر
در گروه فولاد گزارشی که خیلی خاص باشد به چشم نخورد شاید فوکا فنورد و به خصوص فجر بد نبودند فولاد خوب بود و انصافا خوب عمل کرد . در نهایت فسپا هم بد نیست 3 ماهه خوبی زد و تیر و مرداد هم خوب بود
مرداد 3839 و تیر 3814 میلیارد ریال فروش داشت
خرداد 3888 و اردیبهشت با فروش 3849 میلیارد ریالی مواجه بود و فروردین این عدد به 1659 میلیارد ریال رسید . 5 ماهه 16885 میلیارد ریال فروش داشت و 15% بیشتر از مدت مشابه قبل است گزارش خوبی در 2 ماهه اخیر داشت به نظر با دید کمی صبر بد نیست ولی دقت کنید نزدیک 1000 چند طیف فروشنده بوده و شاید بهتر باشد فعلا نظاره گر سهم باشیم .
13 شهریور 1403


