خبر
حفاری را بازهم…
تحلیل خبر
حفاری فعلا تعلیق شده تا یک شفاف سازی دقیق بدهد ولی شنیده می شود به زودی بازمی شود و با این خبر دریافت وصول مطالبات 50 میلیون دلاری خبرخوبی برای سهم بوده و مسیر خوبی را طی میکند مثل ماه های قبل بود
تیر هم 3809 میلیارد ریال بود
در گزارش ماهانه فروردین به درآمد ۲۹۳۴ میلیارد ریالی رسیده بود ۱۲۶۶ میلیارد ریال اصلاحات و تعدیل زد و اردیبهشت هم ۳۶۴۶ میلیارد ریال فروش زد و خرداد 3648 میلیارد ر ریال بود و 4 ماهه به عدد 15355 میلیارد ریالی رسیده است. میانگین ماهانه سال مالی قبل حوالی ۴۰۰ میلیارد تومان بود. ندیک 1000ریال سود دارد و شرایط خوبی است در 3 ماهه به سود 332 ریالی رسیده است که رشد دوبرابری نسبت به مدت مشابه قبل دارد به نظر حفاری شرایط جالبی را دارد
13 شهریور 1403


