خبر
در فولادی های بازار بازهم …
تحلیل خبر
در نگاه کلی فولادی ها چنگی به دل نمیزدند ولی بودند برخی که بهتر بودند خود فولاد حتی با این که گزارش نرمالی داشت ولی نرمال فولاد هم از انتظار بازار بالاتر بود اردیبهشت و خرداد رکورد شکنی کرد در تیر اندکی کمتر شد و 233395 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۳۴۷,۳۳۴ ریال است در مرداد کمی بهتر شد و 244533 میلیارد ریال بوده و نرخ ۲۴۳,۹۹۳ ریال است
در فروردین کمی کمتر بود و به عدد 218614 میلیاردریال رسید و نرخ ۳۰۴,۲۷۷ ریال است در اردیبهشت 263310 میلیارد ریال و خرداد 257119 میلیارد ریال بود و5 ماهه 1216979 میلیارد ریال بود فولاد امسال 1300 ریال سود را دارد و معتقدیم یکی از کم ریسک ترین های بازار است
یکی از نمادهای جالب فنورد بود که در پی جبران کسری دو ماه اول است فنورد عقب افتادگی این مدت اخیر را جبران کرد و تابستان خوبی زد
در مرداد 3689 میلیارد ریال فروخت و تابستان خوبی زد در تیر به عدد 4372 میلیارد ریالی رسیده و بخشی از موجودی را فروخت و 5ماهه به عدد 12783 میلیارد ریالی رسیده و مشابه عدد قبل کمی بیشتر است معتقدیم فنورد امسال 2000 و تقسیم 1500 ریالی را دارد و این قیمت ها برای او بسیار کم ریسک است
فجهان را هم بد نیست زیرنظر بگیریم بد نبود مجوز افزایش سرمایه 22 درصدی فجهان از محل سود انباشته صادر شد در تیر 17335 میلیارد ریال بود و مرداد با رشدی خوب 22257 میلیارد ریال شده است به نظر 400 ریال سود عجیب نیست برای شرکت ولی در کل کم هم نیست از دید ما قیمت هنوز اصلاحی نکرده و خرید خیلی توجیهی ندارد
در این گروه فخوز و فصبا و هرمز صرفا به دلیل افت سنگین قیمتی مورد توجه هستند وگرنه گزارش جذاابی نداشتند
10 شهریور 1403


