خبر
دراین دارویی ها از …
تحلیل خبر
در دارویی ها دفارا انطور که باید نبود و دتماد هنوز گزارش نزده است ولی کساپین بد نبود و خوب عمل کرد و شاید جز گزینه های فعلی باشد ولی بازار در گروه دارو باید به دنبال گزینه های قوی تری باشد . در این گروه قوی ترو جدید تر مورد توجه است به خصوص با این نرخ ارز حالا ریشمک یکی از مهم ترین نماد ها می شود و میتواند جالب باشد .
دجابر را چند روزی است زیر نظر داریم بد نبودمرداد خوبی داشت 1433 میلیارد ریال فروش داشت
خرداد با رشدی خوب 1689 میلیارد ریال بود
در 3 ماهه سوم در تیر 1344 میلیارد ریال شروع کرد و مرداد 1433 میلیارد ریال بود
8 ماهه 9280 میلیارد ریال بوده است .اندازه سال قبل است به نظر دراین گروه گزارش دتماد هم برسد جالب است ولی فعلا دجابر کاسپین و البته دپارس جالب بودند
10 شهریور 1403


