خبر
بین پتروشیمی ها از
تحلیل خبر
در گروه پتروشیمی ها گزارش ها میرسد و تا کنون بد نبوده ولی خیلی هم چنگی به دل نزده است فعلا شپدیس خوب بود شخارک بد نبود و دیروز زاگرس هم منتشر کرده و سهم تیر و مرداد بهتری داشت
تیر با رشد 22144 میلیارد ریال بود و نرخ با 167 هزار تن صادرات ۱۲۶,۶۶۰,۵۲۷ ریال است در مرداد با فروش 25369 میلیارد ریالی با 180 هزار تن صادرات با نرخ ۱۳۱,۵۳۴,۶۹۴ ریالی مواجه بود
نرخ خوراک را ۶۳,۰۰۰ ریال زده است5 ماهه 106422 میلیارد ریال فروش داشت و نسبت به مدت مشابه قبل کمی کمتر است تقریبا همه به این جمع بندی رسیدند تغییر نرخ نیما قطعی است به نظر زاگرس بد نیست و شخارک هم در خوش بینانه ترین حالت ممکن 1000 تومان سود دارد ولی زاگرس نوسانی تر است
در اوره ای ها شیراز در سایر شرکت ها پارس و نوری بوعلی خاص هستند
با دید نوسان خاص هم شفارا و شصفها هردو هم با دید گزارش هم بنیادی خوب و پر ریسک های گروه هستند
7 شهریور 1403


