خبر
از بین سیمانی ها بازهم …
تحلیل خبر
گزارش های ماهانه این گروه بسیار حساس و مهم است و اگر افزایش نرخ ها خود را در قالب جبران کاهش مقداری تولید نشان داده باشد فرصت خوبی برای حرکت گروه سیمان است در این گروه نوسان گیران را توصیه به نوجه در ساروج و سباقر کرده بودیم و ساروج واقعا میتواند جالب باشد . در سوی دیگر سخاش هم بنیادی خوب است و در بین سایر سهم ها نیز با سغرب و سرود به افزایش سرمایه رفتن و با سفانو همراه بودن ریسک خاصی را ندارد در سوی دیگر سخزر هم شرایط خوبی را دارد سخزر در فروردین این عدد در آغاز سال مالی به 665 میلیارد ریال رسیده و اردیبهشت 740 و خرداد با رشد 880 میلیارد ریال شد
در تیر به عدد 560 میلیارد ریالی رسیده است که 4 ماهه 2846 میلیارد ریا بود که مشابه سال قبل 2758 میلیاردریال است
در ساروم هم فضا بد نیست فروردین به عدد 1594 میلیارد ریال رسیده و اردیبهشت 2367 میلیارد ریال و خرداد 2417 بوده است
تابستان در تیز 2202 میلیارد ریال فروخت و 4 ماهه 8581 میلیاردریال بود و خوب ظاهر شد . نسبت به مدت مشابه قبل هم رشد داشت
دراین گروه گزارش سهگمت بد نبود خاص هم نبود کمی شبیه قبل است و 6 ماهه به سود 4545 ریالی رسیده است سهم بخشی سود غیرعملیاتی دارد که در 12ماهه محقق می شود
3ماهه خوبی داشت و 2496 ریال محقق کرده است که 25% بیشتر از مدت مشابه قبل است و 1792 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1819 میلیارد ریال سود خالص داشت در 6ماهه سود عملیاتی 2975 و سود خالص 3312 میلیارد ریال بود برخی معتقدند 1100 1200 تومان را دارد و ین یعنی سهم قابلیت های خوبی برای رشد کوتاه مدت و میان مدت خواهد داشت
از امروز دیدن گزارش ها و قضاوت در مورد سهم ها میتواند دستور کار باشد
3 شهریور 1403


