خبر
رونمایی از سودسازی زیرمجموعه های شستا …
تحلیل خبر
شرکت های زیرمجموعه شستا که هر یک غولی برای خود هستند دیروز و دیشب سود های خود را اعلام کردند و البته این سود ها دستخوش تغییراتی نیز در 12ماهه حسابرسی شده خواهد شد . به هر حال تیپیکو در گزارش 12ماهه حسابرسی نشده به سود 3139 ریالی رسیده است . سهم 2400 است و به نظر با تقسیم 3000 ریالی در سهم و سود سال بعد 4300 4400 ریالی قیمت بد نیست ولی انچنان ویژه هم نیست شاید خود برخی دارویی ها بهتر باشد
در بین سیمانی ها سیتا در گزارش ۱۲ماهه به سود ۱۷۷۹ ریالی رسیده است به نظر با توجه به چشم انداز سود بالای 2000 ریالی و قیمت فعلی میتواند مورد توجه باشدو تا 1200 1300 تومان قبل مجمع جای رشد دارد
گروه مالی صبا در گزارش ۱۲ماهه به سود ۶۵۰ ریالی رسیده است انصافا قیمت خوبی را دارد و میتواند یک رشد تا مرز 3000 را بکند
و در نهایت تاپیکو در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده به سود ۲۱۶۳ ریالی رسیده است به نظر انتظار بازار بیشتر بود ولی بازهم بد نیست براورد های سود سال بعد حوالی 2800 ریال است و قیمت منطقی است
با جمع بندی موارد بالا به نظر صبا سیتا تاپیکو بد نیستند ولی همچنان معتقدیم با این سود های فعلی خود شستا گزینه قوی ترو خاص تری برای بازار است و صف زدن خود شستا بهتر و ماندگار تر است
29 مرداد 1403


