خبر
بازهم شستا را …
تحلیل خبر
کم کم گارش زیرمجموعه ها از راه میرسد و تکلیف سود شستا روشن ترو مشخص ترمی شود و با دید میان مدت می شود سراغ این سهم رفت و تا مهر و ابان روی ان حساب کرد . خرید در قیمت های زیر 1100 ریال تقسیم سود نزدیک به 200 ریالی و برگشت دوباره سهم بازدهی بی دردسری را رقم میزند . به طور کلی در این گروه شستا و پارسان و در کوچکترها وخارزم ومهان وسپه وسکاب را بیشتر در نظر داشته باشید
دراین گروه وپترو هم گزارش داد و هم اصلی هم تلفیقی خوب بود ولی رشد خوبی در این مدت داشته و شاید بعد از مجمع سراغ سهم برویم بهتر است در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده به سود ۶۱۸۸ ریالی رسیده است و در تلفیقی بالای 1100 تومان است .
15 مرداد 1403


