خبر
اسیا را چه شده ؟!
تحلیل خبر
به نمودار آسیا نگاه کردید ؟ درست است که خسارت سنگینی را باید بدهد ولی اتکایی شده ولی در مجموع اسیا از 3200 به 1100 ریال رسیده و یک افت و ریزش وحشتناک را ثبت کرده است نمیدانیم معتقدیم این افت منطقی نیست و اگر اهل خرید های با حوصله و صبر هستید کمی آسیا بخرید و در پرتفوی داشته باشید واقعا 1100 ریال سهم دیگر چه ریسکی میتواند داشته باشد
10 مرداد 1403


