خبر
حفاری به این که …
تحلیل خبر
در اینسهم هنوز گزارش های ماهانه نرسیده ولی ماهانه به اندازه کافی چه در حوزه عملیاتی و چه سود سازی خوب بود حفاری در 3 ماهه به سود 332 ریالی رسیده است که رشد دوبرابری نسبت به مدت مشابه قبل دارد اگر به خاطر داشته باشید همزمان روی دو سهم از گروه بنیاد زیاد تاکید شد یکی رنیک و دیگی حفاری که حالا حفاری به نظر کمی جا مانده و بیاد روزهای بهتری را پیش بگیرد
8 مرداد 1403


