خبر
بازهم پتروشیمی ها …
تحلیل خبر
طبق اخرین شنیده ها و اخبار بعد از عدم ارائه اوره با نرخ 800 به جهاد گویا قیمت ها از 800 به 4800 یا 4600 در هر کیلو افزایش یافته و این خبرخوبی است ولی هنوز با خبر اصلی و قیمت اصلی فاصله دارد خبرخوبی برای اوره ای های بازار است که شیراز را می توان پیشرو تر دید در این گروه همه روی زاگرس زوم کردند اهرم خوبی به تغییرات دارد ولی شخارک خاص تر است شخارک بهتر از مدت مشابه قبل است و 1842 ریال سود 3ماهه داشت به نظر 8000 ریال امسال سود دارد و قیمت هم بد نیست البته اثر مصوبه اخیر اثر خاصی است شنیده می شود شیراز 650 ریال و زاگرس 800 تومان و شخارک 160 تومن بیشترین اثر تعدیلی را دارند . شیراز را کمی بیشتر زیرنظر داشته باشید ولی اگر خبر اوره دولتی درست باشد کرماشا و شیراز خاص تر هستند
در این گروه نوری هم بد نیست و شرایط بدی را نمیتواند داشته باشد . گزارش ماهانه هنوز خیلی نرسیده فقط شپدیس بود که خوب بود و نرخ گاز را نیز 4500 گرفته بود .
دراین گروه روی اثرات این موصبه بخواهیم بحث کنیم به نظر پارسان ووصندوق و شستا خاص ترو بهتر هستند به خصوص پارسان که افزایش سرمایه میدهد
3 مرداد 1403


