خبر
بازهم قطعه سازی ها روی …
تحلیل خبر
در گروه خودرو همه منتظر اقدامات و تحولات جدید هستند ولی در کل با دید کمی صبر خزامیا بد نیست و باید دی چه میکند خبهمن هم بنیادی خوب است . خودرو خودرو و خساپا نیز بد نیستند ولی بازی روی قطعه سازی ها بالاست مثلا خموتور خوب بود خموتور در ماه های آخر سال قبل بالای 300 میلیارد بود در فروردین به عدد 2177 میلیارد ریالی رسیده بود اردیبهشت و خرداد جبران کرد و اردیبهشت 4597 میلیارد ریال و خرداد 4397 میلیاردریال بود
در تابستان تیر را با 4850 میلیارد ریال آغاز کرد . 4 ماهه 16023 میلیارد ریال رسید که 2 برابر مدت مشابه قبل است سهم در گزارش ۳ماهه به سود ۱۹۳ ریالی رسیده است و در سود عملیاتی ۱۴۲۳ میلیارد ریال و ۱۱۶۰ میلیارد ریال سود خالص دارد به نظر 900 ریال سود را دارد و قیمت به زودی بالای 5000 ریال را می بیند .
ختور بد نیست ولی ماهانه کمی افت داشت ختور در تیر کمی افت داشت
در فروردین با فروش 868 میلیارد ریالی آغاز کرده است و اردیبهشت با رشد جالب 2416 میلیارد ریال و خرداد 2502 میلیارد ریال و تیر 1988 میلیارد ریال بود و 4 ماهه 7775 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه قبل 6286 میلیارد ریال بوده هنوز سهم خوب گروه در کنار خکار است ولی باید روی او کمی صبور بود
خفنر را هم در نظر داتشه باشید ولی خاص و بنیادی نیست . ختوقا با دید میان مدت بد نیست
3 مرداد 1403


