خبر
شکربن و وپترو را هم از …
تحلیل خبر
اکثر دوده ای ها گزارش های خوبی زدند ولی گل سرسبد انها شکربن بود که چشمانداز سود خوب را دوباره روشن کرده و امروز مجمع خوبی هم داشت و زیر 8000 ریال باز شد بد نیست نیم نگاهی به سهم کرد 3ماهه 248 ریال سود محقق کرده و 1840 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1581 میلیارد ریال سود خالص دارد به نظر امسال سود اصلی بالای 1600 ریال است اگر اتفاقی رخ ندهد و از همین رو زیر 8000 ریال قیمت خوبی است با این شرایط وپترو هم خوب بود و بد نیست وپترو اخیرا رشد خوبی کرده ولی گذر ازاین محدوده چارتیست ها را برای سهم فعال میکند با دید نوسان پر ریسک وپترو بد نیست با دید بنیادی همچنان شکربن را قوی تر می بینیم
در این گروه یکی از بهترین ها شصدف بود شصدف گزارش 3ماهه خوبی زد و 674 ریال سود به ازای هرسهم محقق کرده و 1813 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1348 میلیارد ریال سود خالص دارد رشد بیش از 70% را نسبت به مدت مشابه دارد با این چشم انداز 3000 ریال سود و 2000 تومان قیمت عجیب نیست و نوسان خوبی میدهد حتما زیرنظر باشد
31 تیر 1403


