خبر
برخی هلدینگ ها و سرمایه گذاری ها …
تحلیل خبر
در این گروه بازهم میگوییم تاپیکو و به خصوص شستا شرایط خوبی را دارند و توصیه ما بیشتر 1170 و 1160 ریالی در شستاست که خرید بی دردسری در بازار است در سوی دیگر با دید کمی بنیادی تر خرید پارسان با این خبرها و حتی خرید خود غدیر با دید رفتن به افزایش سرمایه 200% خوب است . اهل صبر هستید غدیر بخرید و با غدیر به افزایش سرمایه بروید متضرر نمی شوید و بازدهی خوبی را میدهد
در بین کوچکترها ومهان گزارش 3ماهه خوبی زد و سود خوبی را محقق میکند بد نیست وخارزم هم همینطور طبق معمول خوب است . وتوسم کمی رشد کرده اس ولی وبانک را امروز زیرنظر بگیرید اگر تغییر اساس نامه خاصی را در حوزه تقسیم سود داشت بی شک یکی از گزینه ها می شود چرا که 976 تومان سود محقق کرده و امکان تقسیم 8000 ریال ان هست سهم در بازار 1400 تومان است …
23 تیر 1403


