خبر
خبهمن دراین …
تحلیل خبر
در بین خودرویی ها خبری از گزارش های خاص نیست تا این لحظه زامیاد خوب بود و در گزارش دهی بین قطعه سازی ها نیز مفصل در مورد گزینه ها صحبت کردیم که ختراک و خموتور این مدت به خوبی روی تابلو همه چیز را نشان دادند شاید ازاین به بعد خزر و خکار و ختور بیشتر مورد توجه باشند . در این گروه خبهمن در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۴۶۳ ریالی رسیده است در سود تلفیقی هم 871 ریال و پی به ای 2 است !! واقعا بازار بازهم نمیخرد ! ولی در ه صورت 200 ریال تقسیم کند و سود همان 400 ریال هم باشد بازهم خبهمن پی به ای زیر 4 دارد !
یک اظهار نظر کلی هم دیروز وجود داشت که وزیر صمت گفته بود صنعت خودرو را از قیمتگذاری دستوری نجات داده و از آن حمایت کنیم.به نظر دم رفتنی تازه یادشان امده بماند … به هر حال در منفی امروز خودرو برای نوسان بد نیست
19 تیر 1403


