خبر
ونوین در گروه بانک …
تحلیل خبر
در گروه بانگ اکثرا صف خرید شدند با این که شنیدم گزارش 3 ماهه وتجارت و ملت خوب نیست و وبصادر هم که کلا گزارشی پیش نمی رود و از بین بانک ها 3 بانک وخارو وکار ونوین بهترین گزارش ها را دارند ولی بخواهیم بازاری و گزارشی نگاه کنیم به نظر ونوین گزینه اول است که در گزارش هم عالی پیش خواهد رفت امروز سهم بازمی شود و به نظر با رشد 10 تا12% منطقی است و اگر هم محدود باز شد که صف می زنند ولی در هر صورت بازگشایی زیر 3000 ریال ونوین خوب است
از سوی دیگر دروبصادر شنیده می شود به زودی نیشکر راهی بازار می شود و خبرخوب و مهمی برای سهم است به نظر وبصادر را نیز کمی بیشتر با دید نوسان و بنیادی زیرنطر بگیرید .
17 تیر 1403


