خبر
در بین پتروشیمی ها از …
تحلیل خبر
دنبال گزینه خاص هستید شصفها بد نیست اگر امروز کمی منفی باز شود ولی در مجموع سهم با توجه به شرایط خاصی که داردو تجدید پیش رو میتواند جالب باشد در کنار این سهم کم ریسک ترها زاگرس و شیراز و شپدیس هستند که شنیده می شود به واطه نرخ خورام 3 ماهه خوبی میدهند در کنار آن نوری هم با این گزارش خوب و مجمع پیش رو جالب است سهم فروردین با فروش 126678 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت 115833 میلیارد ریال و خرداد 149867 میلیاردریال فروش داشت . 3ماهه 370131 میلیارد ریال بود که رشد 50% نسبت به مدت مشابه دارد . به نظر 3100 3200 تومان را امسال دارد و قیمت میتواند در 20 هزار تومان تثبیت شود سهم کم ریسک و کم افت و خیزی است.
دنبال سهمی هستید که هم نرمال باشد هم نوسان خوبی بدهد و هم بنیادی باشد در بین این گروه به نظر زاگرس و شیراز را می شود دنبال کرد
11 تیر 1403


