خبر
بین برقی ها این چند نماد …
تحلیل خبر
دراین گروه ونیرو گزارش چند شرکت را منتشر کرده است توسعه انرژي شمال و جنوب از زیرمجموعه های ونیرو در 12ماهه به سود 2226 میلیارد ریالی رسیده است .انرژي گستر جم از زیرمجموعه های ونیرو در 12ماهه به سود 3630 میلیارد ریالی رسیده است به نظر سود های تلفیقی خوبی را داشته ولی نیاز به اصلاح قوی ترو بیشتری را دارد و در عین بنیادی بودن معتقدیم کمی روی سهم صبرکنید و البته او را به عنوان سهمی خوش نوسان زیرنظر بگیرید برخی از 1000 میلیارد تومان سود تلفیقی در سهم صحبت میکنند که البته با توجه به مارکت 6.7 همتی نشان میدهد با کمی اصلاح قابل بررسی است
در این گروه بترانس را طبق معمول به خصوص با این گزارش جذاب می بینیم و رمپنا هم که همیشه صحبت کردیم هردو یکی با دید نوسانی طور و دیگری بنیادی جذاب هستند .
11 تیر 1403


