خبر
در اسیاتک اگر
تحلیل خبر
در این سهم اصلاح خوبی داشت و حالا گزارشی هم بد نبود فروردین با کمی افت 1917 میلیاردریال بود . در اردیبهشت به روال برگشت و ۲۳۴۹ میلیارد ریال و خرداد هم 2270 میلیارد ریال بود و 3ماهه 6536 میلیارد ریال درامد داشته است سهم شرایط خوبی را داشته و میتواند با دید نوسان در بازار منطقی و مناسب باشد
10 تیر 1403


